Oldalak

2013. július 21., vasárnap

Felkészülés a jóga oktatói tanfolyamra

Bő két év kihagyás után kezdtem el újra jógázni, mentségemre szolgáljon, nem lustaság miatt nem gyakoroltam. A veszélyeztetett terhességeim nem tették lehetővé. Miután az orvos jóváhagyta, nekiálltam. Csak szép apránként. Szomorú volt megtapasztalni, hogy mennyire  bemerevedtem és főként elgyengültem.  Azt gondolná az ember lánya: hű, lótok-futok a gyerkőcök után, emelgetem őket, nincs itt semmi gond.... aztán, a szomorú tény, hogy gyenge a karom, mint a harmat.  :(  De lesz ez még így se!!!  A négy pici gyerekem mellett lehetőségem nem igen volt eljárni jóga stúdiókba, ehelyett az itthoni, napi gyakorlást választottam.
 Mint mindig, most is az internet volt legnagyobb segítségemre. Ott bukkantam rá Esther Ekhart röpke kondiba hozó jóga gyakorlatsoraira. Apránként emelve a napi adagot, szorgalmas gyakorlásba kezdtem.  Ezzel a 10 perces gyakorlat sorral kezdtem és a végére úgy elfáradtam, hogy pihegni se volt energiám. Aztán alakult. Tegyük hozzá, sajnos nem vagyok egy türelmes típus, sokkal inkább "az azonnal és most akarom, és tökéletesen" a jelszavam.  Na, ez az amiben nagyon sokat segít nekem a jóga.  Megtanít a türelemre. Szép erény, remélem hamar megtanulom.



Minden nap gyakorolok, legalább kétszer. A következő bejegyzéseimben leírom, mellékelem, melyik nap milyen gyakorlatsorokat végzek el, hogy az oktatói képzésen ne én legyek a leggyengébb láncszem.

Namaste!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése